wróć do listy aktualności

22/02/2008

Mondial Assistance zarzuca sieć!

Internet odgrywa w firmach coraz ważniejszą rolę, ale tylko pod warunkiem, że jest wykorzystywany w niestandardowy sposób. Żadne z pragnących świadczyć nowoczesne i profesjonalne usługi przedsiębiorstw, nie może pomijać tego kanału.

 

W odpowiedzi na to Elvia Travel Insurance Company, będąca członkiem grupy Mondial Assistance, wprowadziła innowacyjną, obsługującą klientów z całego świata, interaktywną platformę ubezpieczeniową - eMagin. O tym oraz o kierunkach rozwoju ubezpieczeń podróżnych opowiadał ekspert Mondial Assistance - Eric Morazin - na konferencji „e-Travel Forum 2008”, która odbyła się 29-30 stycznia br. w Warszawie.

 

Wyzwania, jakie stawia obecnie Internet wobec całej branży turystycznej to temat przewodni tej międzynarodowej konferencji. Zorganizowane po raz pierwszy na tak dużą skalę spotkanie poświęcone było omówieniu nowych szans i możliwości, jakie wynikają z upowszechnienia dostępu do Internetu. Podczas konferencji omówiono najlepsze internetowe strategie dla firm turystycznych, narzędzia sprzedaży zdalnej, nowe możliwości współpracy w sieci oraz efektywne i praktyczne sposoby sprzedaży ofert turystycznych. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. menedżerowie biur podróży, hoteli, linii lotniczych, przewoźników kolejowych, autobusowych, promowych, a także przedstawiciele uczelni oraz firm ubezpieczeniowych i finansowych. Wraz ze wzrostem gospodarczym Polski zmienił się dotychczasowy model konsumpcji. Polacy stali się bardziej mobilni, bardziej chłonni i bardziej wymagający. Aby do nich dotrzeć nie wystarczą już tradycyjne kanały sprzedaży. Teraz liczy się przede wszystkim innowacyjność i te cechy, które decydują o uniwersalności konkretnych produktów.

 

„Najskuteczniejszym sposobem na pozyskanie klientów jest obecnie stworzenie takiej oferty, która w jasny i czytelny sposób podkreśli nasz potencjał i wyróżni nas na tle konkurencji. Jako Mondial Assistance Group przykładamy dużo uwagi najmniejszym szczegółom, dbając o to, by nasi Klienci czuli się doceniani i wyjątkowi. Wzbogacając naszą ofertę o pakiet usług dodanych stajemy się uniwersalni i bardziej atrakcyjni w oczach konsumentów”- mówi Eric Morazin, ekspert grupy Mondial Assistance. Elvia Travel Insurance Company, będąca członkiem grupy Mondial Assistance, oferuje klientom możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego za pośrednictwem Internetu.

 

Korzystanie z usług online Grupy Mondial Assistance jest teraz możliwe dzięki platformie eMagin, używanej przez linie lotnicze i touroperatorów na całym świecie. Dzięki platformie eMagin, firmy te mogą zaoferować swoim klientom polisy ubezpieczeniowe precyzyjnie dostosowane do ich indywidualnych oczekiwań oraz potrzeb. Każdego dnia, dzięki platformie eMagin, udaje się sfinalizować kilka tysięcy umów ubezpieczeniowych.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

27/11/2018

EKUZ to nie globalne ułatwienie

Koniec roku to czas, w którym Polacy bardzo chętnie planują dalekie wyjazdy. Ameryka, Azja oraz Australia stały się ulubionymi kierunkami. Planując podróż należy pamiętać, że EKUZ nie działa poza Unią Europejską, a podczas wyjazdu mogą się nam przydarzyć nieprzewidziane sytuacje, których koszt w tych krajach może być ogromny.

Więcej

11/10/2018

Mondial Assistance wspiera na drodze kierowców korzystających z aplikacji Waze

Waze to jedna z największych społecznościowych aplikacji nawigacyjnych, której użytkownicy w czasie rzeczywistym informowani są o tym co dzieje się na drodze - o stłuczkach, wypadkach, korkach. Korzysta z niej ponad 22 miliony osób, w 20 krajach Europejskich.

Więcej

06/12/2018

Zwichnięcia, skręcenia, złamania - to najczęstsze urazy jakich doznają narciarze i snowboardziści

Lista kontuzji, jakie zdarzają się miłośnikom zimowych sportów jest bardzo długa. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że narciarze najczęściej ulegają wypadkom w drugim dniu wyjazdu, na stokach we Włoszech, Austrii oraz Francji.

Więcej