Dokumenty niezbędne do rozpatrzenia roszczenia i zwrotu kosztów medycznych:
Po zarejestrowaniu szkody, w przypadku konieczności uzupełnienia dokumentacji lub udzielenia dodatkowych wyjaśnień, skontaktujemy się z Tobą. Powyższe dokumenty wyślij na adres swojego Ubezpieczyciela lub bezpośrednio do nas.
Chcesz zgłosić inną szkodę (bagażową, OC, NNW, Assistance Komunikacyjne, odwołanie uczestnictwa w podróży, inne)? Skontaktuj się z naszym Centrum Operacyjnym.
Zawsze konsultuj (zapoznaj się i postępuj zgodnie z zapisami) otrzymane od Ubezpieczyciela
Ogólne Warunki Ubezpieczenia!
Pamiętaj, należyte skompletowanie dokumentacji i podanie numeru konta bankowego przyspiesza
likwidację Twojej szkody.
Nasza firma nie prowadzi punktu obsługi klienta. Pracownicy odpowiedzialni za likwidację szkód pracują w dni robocze w godzinach od 08:00 do 15:00.
Jeżeli chcesz osobiście przynieść dokumenty - zrób to w tych godzinach. Wydrukuj i wypełnij odpowiednie dokumenty i przyjdź do naszej siedziby, ul. Konstruktorska 12, 02-673 Warszawa.
PEKAO - Formularz zgłoszenia szkody - OC
PEKAO - Formularz zgłoszenia szkody - Koszty leczenia
PEKAO - Formularz zgłoszenia szkody - Bagaż
Mondial Assistance - Formularz zgłoszenia szkody - Podróż
Mondial Assistance - Formularz zgłoszenia szkody - OC
Mondial Assistance - Formularz zgłoszenia szkody - NNW
Mondial Assistance - Formularz zgłoszenia szkody - Koszty leczenia
Mondial Assistance - Formularz zgłoszenia szkody - Bagaż
LuxMed - Formularz zgłoszenia szkody - OC
LuxMed - Formularz zgłoszenia szkody - Koszty leczenia