31/10/2023
Mimo trwającej recesji, żyjemy w erze rozkwitu dużych firm. Największa sieć sklepów typu modern convenience w Polsce to obecnie ponad 1000 nowych placówek rocznie, a do tego dochodzą małe i duże marki, otwierające lokalizacje, remontujące starsze lokale lub zmieniające wystrój, np. w wyniku wprowadzania nowej identyfikacji wizualnej. Każdy biznes skupiony wokół B2C potrzebuje więc rozwiązań, które połączą firmowy wizerunek z komfortem pracy. Dynamiczny rozwój działalności to przede wszystkim odpowiedź na pytanie: jak zapewnić odpowiednie standardy lokalnego oddziału, bez względu na wielkość miejscowości i region otwieranej placówki? Potrzebna jest odpowiednia dokumentacja firmowa i przede wszystkim solidna ekipa remontowa, która ma doświadczenie w adaptacji wnętrz i przestrzeni komercyjnych.
Więcej24/10/2023
Dzień „Wszystkich Świętych” kojarzony jest nie tylko z rodzinnymi spotkaniami, ale także popularną akcją policyjną „Znicz”. Wiele osób przemieszcza się wtedy po kraju w zmiennych warunkach pogodowych, więc nie bez powodu podróże na przełomie października i listopada wymagają odpowiedniego przygotowania pojazdów. Eksperci Mondial Assistance przypominają, na co należy zwrócić uwagę, aby zapewnić sobie i najbliższym bezpieczny wyjazd.
Więcej27/06/2023
Każda firma ma siedzibę, którą powinna odpowiednio zabezpieczyć. Zgodnie z danymi Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej, ubiegły rok to ponad 600 tys. akcji na terenie całego kraju, w tym blisko 136 tys. pożarów i 425 tys. innych zagrożeń, a ogólna liczba interwencji strażaków rośnie[i]. Eksperci Mondial Assistance alarmują - mimo, iż coraz częściej pracujemy zdalnie, co jest szczególnie widoczne w przypadku mikroprzedsiębiorstw, dobrze jest należycie zabezpieczyć siedzibę firmy przed nieprzewidzianymi zdarzeniami – w tym klęskami żywiołowymi, nieszczęśliwymi wypadkami czy aktami wandalizmu.
Więcej19/06/2023
Najważniejsze informacje: Na wakacje w 2023 r. planuje wyjechać ponad 20,1 mln Polaków, z czego 8,9 mln za granicę. Planując letni urlop za granicą, Polacy najczęściej wybierają Chorwację, Grecję oraz Hiszpanię. Coraz chętniej wyjeżdżamy do Włoch i Turcji. 72 proc. Polaków kupi ubezpieczenie turystyczne w związku z planowanym wyjazdem zagranicznym. Zainteresowanie zabezpieczeniem podróży pozostaje na stałym poziomie.
Więcej18/05/2023
Aż 58 proc. posiadaczy rowerów uważa, że najcenniejsze w ubezpieczeniu roweru jest odszkodowanie po kradzieży. Eksperci Mondial Assistance przypominają, że warto zabezpieczyć jednoślady, w szczególności te sprezentowane dzieciom i młodzieży w okresie komunijnym i wakacyjnym – w ten sposób można się ochronić przed dodatkowymi wydatkami po kradzieżach czy zapewnić opiekę medyczną poszkodowanym w następstwie nieszczęśliwych wypadków.
Więcej09/05/2023
Usługi assistance domowego szybko zyskują na znaczeniu wśród mieszkańców mniejszych miejscowości, którzy - bez względu na płeć - coraz bardziej cenią sobie pomoc asystora w przypadku domowych awarii. Zgodnie z wynikami 12. edycji badania „Rynek usług assistance widziany oczami klientów”, już 2/3 mieszkańców mniejszych miejscowości oczekuje od asystora organizowania pomocy w trudnych sytuacjach. Zdaniem ekspertów Mondial Assistance, widoczne są duże różnice w korzystaniu z usług pomocowych przez poszczególne grupy klientów – związane one są przede wszystkim z miejscem zamieszkania poszkodowanych.
Więcej27/03/2023
W minionym tygodniu rozpoczęła się kalendarzowa wiosna, co oznacza porę na zmianę opon na letnie. Dlaczego powinniśmy dostosować opony do pory roku, przekonują dane policji i eksperci Mondial Assistance.
Więcej14/03/2023
Pomimo niepewnych perspektyw gospodarczych na ten rok, trzech na czterech Europejczyków jest pewnych, że będzie ich stać na wakacje w tym roku. Prawie jedna trzecia (30%) jest praktycznie pewna, że wyjedzie na wypoczynek.
Więcej08/03/2023
Mondial Assistance ogłosił wyniki badania „Rynek usług assistance widziany oczami klientów” . Aż 83% badanych oczekuje, by ubezpieczyciel nie tylko wypłacał odszkodowanie w trudnej sytuacji, ale też organizował pomoc. Do najbardziej atrakcyjnych usług należą: rehabilitacja po chorobach lub wypadkach, zapewnienie samochodu zastępczego, holowanie pojazdu, dostęp do badań specjalistycznych oraz organizacja remontu mieszkania po szkodzie. Wywiady przeprowadzone zostały przez Ipsos Polska na zlecenie Mondial Assistance.
Więcej