Centrum prasowe

06/12/2012

Jak w święta korzystamy z assistance?

W grudniu, a również w święta, ilość wezwań pomocy assistance w porównaniu z listopadem rośnie od kilku (jak w 2011 roku) do kilkudziesięciu procent (36% w 2010 roku). W najtrudniejsze dni ilość zgłoszeń przekracza 1000 dziennie.

Więcej

03/12/2012

Bezpieczny Polak po szkodzie

Dla posiadaczy odpowiedniej polisy pomoc assistance na telefon to rzecz oczywista. A gdyby tak otrzymywać pomoc, nawet kiedy polisy nie mamy? Assistance samochodowe jest jedną z najczęściej spotykanych polis assistance.

Więcej

17/11/2012

7 sekund, które może uratować życie

Kierowca jadący 100 km/h nieoświetloną drogą idącego lub stojącego na poboczu bez odblasków ma szansę zobaczyć z ok. 30 metrów.

Więcej

08/11/2012

Kierowca kontra natura, czyli jak przygotować auto na zimę

Zmienna pogoda, wahania temperatur, duża wilgotność, szybko zapadający zmrok i niszcząca lakier sól na drogach to wyzwanie dla każdego kierowcy i jego samochodu. Sprawdź, czego nie możesz pominąć, jeśli nie chcesz usłyszeć, że zima w tym roku zaskoczyła… kierowców.

Więcej

06/11/2012

Z jakiej pomocy korzystaliśmy w miniony weekend – podsumowanie alternatywnej akcji „Znicz”

Akcja „Znicz” to czas wytężonej pracy nie tylko dla Policji. W gotowości do niesienia pomocy były także firmy oferujące ubezpieczenia assistance.

Więcej

18/10/2012

Bezpieczna jazda zimą z ubezpieczeniowym bonusem

Jesień to ofensywa promocyjna branży związanej z oponami. Sklepy i serwisy prześcigają się w rabatach i bezpłatnych bonusach dodawanych przy zakupie opon.

Więcej

05/10/2012

Z assistance w serwisach Premio opony nie do zdarcia

Mondial Assistance obejmuje ochroną ubezpieczeniową opony Goodyear. Umowa dotyczy modeli Goodyear UltraGrip 8 lub UltraGrip 8 Performance zakupionych w punktach serwisowych sieci Premio po 1 października br.

Więcej

28/09/2012

Polak na zagranicznych wakacjach – podsumowanie lata 2012

Tego lata najwięcej wezwań do pomocy z tytułu ubezpieczenia assistance zgłosili polscy turyści w Niemczech, Chorwacji i Bułgarii. Najczęściej chodziło o organizację wizyty medycznej, a miesiącem, kiedy najczęściej potrzebowaliśmy pomocy, był lipiec.

Więcej

25/09/2012

Musisz TO wiedzieć, żeby nie dać się oszukać w wirtualnym sklepie

W 2011 roku 2/3 badanych internautów (wg Gemius E-commerce) deklarowało, że dokonywało zakupów on-line. Cenią sobie przede wszystkim niskie ceny, szybką realizację i możliwość porównania ofert.

Więcej