wróć do listy aktualności

14/12/2009

Ubezpieczenia sprzętu z Mondial Assistance

Ochroną może zostać objęty każdy sprzęt elektroniczny zakupiony w salonach sieci Komputronik i Karen o wartości powyżej 300 zł. Przedłużona gwarancja udzielana jest na okres dodatkowych 12 miesięcy od chwili wygaśnięcia ochrony udzielonej przez producenta. Długość trwania ubezpieczenia sprzętu elektronicznego zależy od preferencji klienta, mogą to być nawet 3 lata od momentu sprzedaży.  Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów udostępniono różnorodne kanały podpisania umowy. Można ją zawrzeć w punkcie sprzedaży podczas zakupu sprzętu oraz za pośrednictwem stron internetowych: www.komputronik.pl oraz www.karen.com.pl. Podstawowym celem tych ubezpieczeń jest zapewnienie pełnej ochrony zakupionego sprzętu. Dlatego pierwszym działaniem ubezpieczyciela, po otrzymaniu sygnału o awarii lub uszkodzeniu sprzętu, jest zapewnienie specjalistów, którzy podejmują próbę naprawy na miejscu. Koszty, zgodnie z umową, pokrywa ubezpieczyciel. Jeśli awaria czy uszkodzenie jest na tyle poważne, że wymaga serwisowania, a waga sprzętu przekracza 10 kg, w ramach przedłużonej gwarancji organizowany jest transport na koszt ubezpieczyciela do punktu napraw.  Z myślą o wygodzie klientów stworzono prostą procedurę zgłaszania awarii. Wystarczy jeden telefon pod całodobowy numer Centrum Operacyjnego. Czuwający po drugiej stronie telefonu koordynatorzy zorganizują niezbędną pomoc: transport zepsutego czy uszkodzonego sprzętu, jeśli jego waga przekracza 10 kg, naprawę, bądź wymianę, gdy sprzęt jest już nienaprawialny. -Ideą, jaka nam przyświecała, kiedy tworzyliśmy ogólne warunki ubezpieczenia sprzętu elektronicznego i przedłużonej gwarancji dla klientów sklepów Komputronik i Karen, było zapewnienie kompleksowej ochrony ubezpieczonego sprzętu. Zależało nam, aby klient mógł liczyć na pomoc nie tylko w razie awarii sprzętu, ale również w sytuacji, gdy zostanie on uszkodzony czy skradziony. – powiedział Michał Zadrożny, Business Development Manager z Mondial Assistance. Mondial Assistance jest liderem rynku assistance. Zapewnia pomoc milionom Polaków m.in. w ramach PC assistance, gwarantując interwencję specjalisty w przypadku kłopotów ze sprzętem IT.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

28/11/2018

Jak przygotować auto na zimę

Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.

Więcej

11/10/2018

Mondial Assistance wspiera na drodze kierowców korzystających z aplikacji Waze

Waze to jedna z największych społecznościowych aplikacji nawigacyjnych, której użytkownicy w czasie rzeczywistym informowani są o tym co dzieje się na drodze - o stłuczkach, wypadkach, korkach. Korzysta z niej ponad 22 miliony osób, w 20 krajach Europejskich.

Więcej

20/12/2018

Rozwiązania telemedyczne dostępne 24 godziny na dobę

Rozwój nowych technologii następuje bardzo szybko. Dostarczają one nowoczesne, korzystne rozwiązania, które oferują istotną poprawę jakości życia. Wszystko, co jest w stanie pomóc nam udoskonalić i monitorować stan zdrowia, jest ważnym krokiem w kierunku dłuższego i efektywniejszego życia i lepszych pakietów assistance.

Więcej