wróć do listy aktualności

14/12/2009

Ubezpieczenia sprzętu z Mondial Assistance

Ochroną może zostać objęty każdy sprzęt elektroniczny zakupiony w salonach sieci Komputronik i Karen o wartości powyżej 300 zł. Przedłużona gwarancja udzielana jest na okres dodatkowych 12 miesięcy od chwili wygaśnięcia ochrony udzielonej przez producenta. Długość trwania ubezpieczenia sprzętu elektronicznego zależy od preferencji klienta, mogą to być nawet 3 lata od momentu sprzedaży.  Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów udostępniono różnorodne kanały podpisania umowy. Można ją zawrzeć w punkcie sprzedaży podczas zakupu sprzętu oraz za pośrednictwem stron internetowych: www.komputronik.pl oraz www.karen.com.pl. Podstawowym celem tych ubezpieczeń jest zapewnienie pełnej ochrony zakupionego sprzętu. Dlatego pierwszym działaniem ubezpieczyciela, po otrzymaniu sygnału o awarii lub uszkodzeniu sprzętu, jest zapewnienie specjalistów, którzy podejmują próbę naprawy na miejscu. Koszty, zgodnie z umową, pokrywa ubezpieczyciel. Jeśli awaria czy uszkodzenie jest na tyle poważne, że wymaga serwisowania, a waga sprzętu przekracza 10 kg, w ramach przedłużonej gwarancji organizowany jest transport na koszt ubezpieczyciela do punktu napraw.  Z myślą o wygodzie klientów stworzono prostą procedurę zgłaszania awarii. Wystarczy jeden telefon pod całodobowy numer Centrum Operacyjnego. Czuwający po drugiej stronie telefonu koordynatorzy zorganizują niezbędną pomoc: transport zepsutego czy uszkodzonego sprzętu, jeśli jego waga przekracza 10 kg, naprawę, bądź wymianę, gdy sprzęt jest już nienaprawialny. -Ideą, jaka nam przyświecała, kiedy tworzyliśmy ogólne warunki ubezpieczenia sprzętu elektronicznego i przedłużonej gwarancji dla klientów sklepów Komputronik i Karen, było zapewnienie kompleksowej ochrony ubezpieczonego sprzętu. Zależało nam, aby klient mógł liczyć na pomoc nie tylko w razie awarii sprzętu, ale również w sytuacji, gdy zostanie on uszkodzony czy skradziony. – powiedział Michał Zadrożny, Business Development Manager z Mondial Assistance. Mondial Assistance jest liderem rynku assistance. Zapewnia pomoc milionom Polaków m.in. w ramach PC assistance, gwarantując interwencję specjalisty w przypadku kłopotów ze sprzętem IT.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

28/11/2018

Jak przygotować auto na zimę

Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.

Więcej

05/11/2018

W dniu Wszystkich Świętych o 43 proc. wzrosła ilość wezwań assistance samochodowego

Niezmiennie od wielu lat do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance w dniu Wszystkich Świętych, z prośbą o pomoc, zgłasza się wiele osób. Podczas tegorocznych dojazdów na cmentarz assistance samochodowe przydało się bardziej niż rok temu.

Więcej

27/11/2018

EKUZ to nie globalne ułatwienie

Koniec roku to czas, w którym Polacy bardzo chętnie planują dalekie wyjazdy. Ameryka, Azja oraz Australia stały się ulubionymi kierunkami. Planując podróż należy pamiętać, że EKUZ nie działa poza Unią Europejską, a podczas wyjazdu mogą się nam przydarzyć nieprzewidziane sytuacje, których koszt w tych krajach może być ogromny.

Więcej