wróć do listy aktualności

09/08/2010

Pracownik pod szczególną ochroną, czyli assistance dla biznesu

Mondial Assistance rozszerza portfolio usług assistance o wsparcie dla biznesu. Business Travel Assistance to rozwiązanie, które pozwala firmom na zapewnienie pracownikom pełnego zakresu usług ubezpieczeniowych i pomocowych w trakcie zagranicznych podróży służbowych.

Business Travel Assistance, to rozbudowane pakiety usług pomocowych dla osób podróżujących lub przebywających za granicą w celach biznesowych. Obejmują takie elementy jak m.in. pomoc w przygotowaniu do wyjazdów w egzotyczne miejsca, ubezpieczenia dopasowane do indywidualnych potrzeb pracowników danej firmy, czy kompleksową opiekę medyczną. Odpowiednie skomponowanie poszczególnych usług zapewnienia pracownikom bezpieczeństwo na najwyższym poziomie w dowolnym miejscu na świecie, a tym samym - gwarantuje bezproblemowe działanie firmy.

- Pobyt pracownika za granicą zawsze niesie za sobą szczególne ryzyko zarówno dla samego pracownika i jego pracodawcy. Wszelkie ewentualne zagrożenia i wynikające z nich problemy wpływają na funkcjonowanie firmy. Dlatego pracodawcy coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że pomagając pracownikowi gwarantują firmie stabilne funkcjonowanie - mówi Rafał Mrozowski, specjalista ds. marketingu w Mondial Assistance.

W skład assistance dla pracownika w podróży wchodzą rozbudowane usługi pomocowe, których zakres może być elastycznie dopasowany do potrzeb danej firmy i specyfiki wyjazdu służbowego. Do dyspozycji oddano takie usługi jak:

  • Informacje na temat sytuacji politycznej oraz epidemiologicznej w 180 krajach;

  • Pracownik zastępczy w biurze;

  • Zastępstwo w podróży służbowej;

  • Infolinia prawna;

  • Pokrycie kosztów repatriacji oraz leczenia;

  • Specjalistyczne usługi asystorskie, takie jak pomoc w razie utraty dokumentów podróżnych i środków płatniczych, pomoc w przygotowaniach przed wyjazdem do takich krajów takich jak Pakistan, Nigeria, Irak czy Afganistan czy organizowanie kontaktu z adwokatem, tłumaczem, itp.;

  • Assistance w podróży (rezerwacje, hotele i wynajem samochodów);

  • Assistance medyczne (informacje na temat szczepień oraz środków ostrożności, które należy podjąć przed wyjazdem w konkretne miejsce,  porady czy organizowanie opieki medycznej w miejscach, gdzie istnieje bariera językowa).

  • Usługi te są szczególnie przydatne w firmach sektora MSP, które nie zawsze dysponują komórką lub osobą odpowiedzialną za zarządzanie podróżami służbowymi. Dzięki pakietowi z rodziny Business Travel Assistance przedsiębiorca oddelegowuje kłopotliwe sytuacje do Mondial Assistance.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

28/11/2018

Jak przygotować auto na zimę

Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.

Więcej

06/12/2018

Zwichnięcia, skręcenia, złamania - to najczęstsze urazy jakich doznają narciarze i snowboardziści

Lista kontuzji, jakie zdarzają się miłośnikom zimowych sportów jest bardzo długa. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że narciarze najczęściej ulegają wypadkom w drugim dniu wyjazdu, na stokach we Włoszech, Austrii oraz Francji.

Więcej

27/11/2018

EKUZ to nie globalne ułatwienie

Koniec roku to czas, w którym Polacy bardzo chętnie planują dalekie wyjazdy. Ameryka, Azja oraz Australia stały się ulubionymi kierunkami. Planując podróż należy pamiętać, że EKUZ nie działa poza Unią Europejską, a podczas wyjazdu mogą się nam przydarzyć nieprzewidziane sytuacje, których koszt w tych krajach może być ogromny.

Więcej