wróć do listy aktualności

25/09/2019

Oświadczenie Zarządu AWP P&C S.A. Oddział w Polsce (Allianz Partners)

Szanowni Państwo,

w związku z ogłoszoną w dniu 25.09.2019 roku niewypłacalnością Neckermann Polska Sp. z o.o., Marszałek Województwa Mazowieckiego uruchomił procedurę wynikającą z gwarancji ubezpieczeniowej organizatora turystyki udzielonej przez Allianz Partners (AWP P&C S.A. Oddział w Polsce). Gwarancja opiewa na kwotę 25 mln zł.

Jako ubezpieczyciel deklarujemy pełną współpracę z Marszałkiem Województwa Mazowieckiego oraz z podległymi mu urzędnikami. Wywiążemy się ze wszystkich zobowiązań wynikających z udzielonej przez nas gwarancji ubezpieczeniowej.

W naszym Centrum Operacyjnym uruchomiliśmy dodatkowe numery telefonów dla Klientów biura podróży Neckermann.

Osoby przebywające za granicą mogą skontaktować się z Centrum Operacyjnym pod czynnym całą dobę numerem telefonu: +48 22 522 29 00.

Dla osób, których wyjazd został odwołany dedykowaliśmy, czynny w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00, numer telefonu: +48 22 563 11 00 oraz adres e-mail: nm.odwolanie@allianz.com.

Podróżni, którzy wnieśli wpłaty za imprezę:

  • która nie została lub nie zostanie zrealizowana;
  • która została przerwana i nastąpił wcześniejszy powrót do kraju (częściowy zwrot wpłaty za niewykorzystane dni) oraz osoby, które pokryły samodzielnie koszty powrotu do kraju

proszeni są o składanie zgłoszenia na adres e-mail: nm.odwolanie@allianz.com lub listownie na adres: AWP P&C S.A. Oddział w Polsce (Allianz Partners) z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 50 B.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • imię i nazwisko oraz adres do korespondencji poszkodowanego podróżnego;
  • kopię umowy o udział w imprezie;
  • kopie dowodów wpłat za imprezę oraz udokumentowanie innych kosztów poniesionych podczas imprezy związanych z niewypłacalnością;
  • oświadczenie stwierdzające niewykonanie umowy przez Neckermann Polska Biuro Podróży Spółka z o.o. i określenie wysokości roszczenia;
  • numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot.

Ubezpieczyciel ma 30 dni na rozpatrzenie zgłoszenia oraz 30 dni na wypłatę odszkodowania od dnia rozpatrzenia.

Z poważaniem,

Tomasz Frączek

Dyrektor Oddziału

wróć do listy aktualności

Czytaj także

05/11/2018

W dniu Wszystkich Świętych o 43 proc. wzrosła ilość wezwań assistance samochodowego

Niezmiennie od wielu lat do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance w dniu Wszystkich Świętych, z prośbą o pomoc, zgłasza się wiele osób. Podczas tegorocznych dojazdów na cmentarz assistance samochodowe przydało się bardziej niż rok temu.

Więcej

07/09/2018

Podsumowanie wakacji – wzrost korzystania z assistance medycznego za granicą

W trakcie tegorocznego sezonu urlopowego, wyjazd za granicę zadeklarowało 7,4 mln osób. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że korzystanie z assistance medycznego wzrosło o 23 p.

Więcej

28/11/2018

Jak przygotować auto na zimę

Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.

Więcej