wróć do listy aktualności

03/09/2012

Nowy produkt assistance pomoże w zakupach

Bezpieczne zakupy to nowy serwis pomocowy uruchomiony przez Mondial Assistance. Jego ideą jest dostarczanie bezpłatnego wsparcia klientom banku, regulującym należności kartą płatniczą. 
 
Serwis, dzięki łatwemu dostępowi do porad prawnych i pomocy informacyjnej zapewnia wsparcie w przypadku jakichkolwiek trudności związanych z reklamacjami przedmiotów zakupionych zarówno w sklepach stacjonarnych jak i on-line. 
Produkt skierowany jest w szczególności do banków, jako dodatkowy, atrakcyjny dla użytkownika element konta. Zwiększa atrakcyjność korzystania z kart płatniczych, zwiększa poczucie bezpieczeństwa budując pozytywną relację między klientem i bankiem. Dla banku jest też atrakcyjnym wyróżnikiem oferty.
 
Bezpieczny produkt jest dla nas kolejnym narzędziem zwiększającym bezpieczeństwo konsumenta w coraz bardziej zdigitalizowanym świecie płatności. Klient otrzymuje do swojej dyspozycji zarówno infolinię informacyjną, jak i możliwość uzyskania porady udzielonej przez prawnika. Dzięki temu, potrzebujący pomocy Klient może uzyskać ogólne informacje, określające prawa kupującego i obowiązki sprzedawcy, które wynikają z aktualnych źródeł prawa, jak i szczegółową poradę dotyczącą konkretnej, już zaistniałej sytuacji – mówi Agnieszka Walczak Członek Zarządu Mondial Assistance.
 
Serwis może być pomocny w razie płatności dokonywanych kartą „wyposażoną” w bezpieczne zakupy zarówno w przypadku zakupów w Internecie jak i w sklepach stacjonarnych. Udzielane informacje i porady opierają się na aktualizowanej na bieżąco wiedzy prawnej. Obejmują one kwestie regulowane zarówno kodeksem cywilnym, jak i innymi źródłami prawa, również tymi uwzględniającymi specyfikę sprzedaży na odległość. Dodatkowo, w ramach serwisu, posiadacz takiej karty może dowiedzieć się, jakie instytucje i organizacje pomagają konsumentom w danej sytuacji, i jak się z nimi skontaktować.
 
W tym roku Mondial Assistance wprowadził już dwa nowatorskie produkty zwiększające bezpieczeństwo konsumentów – ubezpieczenie płatności zbliżeniowych dokonywanych telefonem  komórkowym (NFC) oraz bezpieczny bilet (zabezpieczenie w razie odwołania uczestnictwa w imprezie).
wróć do listy aktualności

Czytaj także

27/11/2018

EKUZ to nie globalne ułatwienie

Koniec roku to czas, w którym Polacy bardzo chętnie planują dalekie wyjazdy. Ameryka, Azja oraz Australia stały się ulubionymi kierunkami. Planując podróż należy pamiętać, że EKUZ nie działa poza Unią Europejską, a podczas wyjazdu mogą się nam przydarzyć nieprzewidziane sytuacje, których koszt w tych krajach może być ogromny.

Więcej

06/12/2018

Zwichnięcia, skręcenia, złamania - to najczęstsze urazy jakich doznają narciarze i snowboardziści

Lista kontuzji, jakie zdarzają się miłośnikom zimowych sportów jest bardzo długa. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że narciarze najczęściej ulegają wypadkom w drugim dniu wyjazdu, na stokach we Włoszech, Austrii oraz Francji.

Więcej

28/11/2018

Jak przygotować auto na zimę

Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.

Więcej