wróć do listy aktualności

16/06/2010

Mondial Assistance wspiera kampanię „Płytka wyobraźnia to kalectwo”

Mondial Assistance został partnerem strategicznym akcji Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji promującej odpowiedzialne zachowania nad wodą.

Kampania „Płytka wyobraźnia to kalectwo” już po raz 14. startuje w okresie wakacyjnym. Jej celem jest ostrzeganie młodych ludzi przed niefortunnymi skokami do wody, które mogą zakończyć się tragedią. Tegoroczna akcja potrwa do 31 sierpnia. Obejmie: lekcje bezpieczeństwa w szkołach, konkurs na najciekawszy rysunek promujący akcję oraz kampanię reklamową w Internecie i przestrzeni miejskiej.

Partnerem strategicznym wszystkich działań został Mondial Assistance, lider rynku assistance i ubezpieczeń turystycznych. Jego wsparcie dla inicjatywy Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji jest elementem strategii CSR firmy, która opiera się na pomocy osobom niepełnosprawnym. W jej ramach Mondial Assistance m.in. promuje zatrudnianie podopiecznych Stowarzyszenia, udziela im bezpłatnej pomocy assistance oraz organizuje program wolontariatu pracowniczego. O wyborze osób niepełnosprawnych na beneficjentów zdecydowali pracownicy Mondial Assistance w anonimowym głosowaniu.

- Podstawą działalności naszej firmy jest pomoc. Udzielamy jej przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. Dlatego CSR jest naturalnym elementem naszej działalności biznesowej. Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji wspieramy na wielu płaszczyznach. Jedną z nich jest kolejna odsłona kampanii „Płytka wyobraźnia…”. Z doświadczenia wiemy, że wypadkom podczas wakacji lepiej zapobiegać niż później usuwać ich tragiczne skutki, dlatego zaangażowaliśmy się w tę inicjatywę – wyjaśnia Urszula Jusis, odpowiedzialna w Mondial Assistance za działania CSR.

Kampania reklamowa prowadzona w ramach „Płytkiej wyobraźni…” obejmuje Internet, prasę drukowaną oraz przestrzeń miejską. W jej ramach pojawią się m.in. billboardy i citylighty w miastach wojewódzkich oraz przy trasach dojazdowych do miejscowości wypoczynkowych. Plakaty promujące kampanię pojawią się w setkach strzeżonych i niestrzeżonych kąpielisk w całym kraju. 
Akcja została wsparta przez wiele instytucji i organizacji, m.in. Straż Miejską, Policję, Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, Polskie Koleje Państwowe oraz Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze. Współorganizatorem jest Rzecznik Praw Dziecka.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

04/12/2018

Akcje ratunkowe w górach za darmo tylko w Polsce

Przed nami długo oczekiwany sezon zimowych podróży. Planując wyjazd w góry na narty, snowboard lub piesze wycieczki należy pamiętać, że wykupienie ubezpieczenia dopasowanego do uprawianej przez nas aktywności jest niezbędne. Zagwarantuje nam pokrycie kosztów ewentualnego leczenia, koszt helikoptera ratunkowego i ambulansu, którym wrócimy do kraju.

Więcej

28/11/2018

Jak przygotować auto na zimę

Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.

Więcej

27/11/2018

EKUZ to nie globalne ułatwienie

Koniec roku to czas, w którym Polacy bardzo chętnie planują dalekie wyjazdy. Ameryka, Azja oraz Australia stały się ulubionymi kierunkami. Planując podróż należy pamiętać, że EKUZ nie działa poza Unią Europejską, a podczas wyjazdu mogą się nam przydarzyć nieprzewidziane sytuacje, których koszt w tych krajach może być ogromny.

Więcej