wróć do listy aktualności

27/04/2010

Mondial Assistance ubezpieczycielem sprzętu IT w PrimaKomp

Sieć sklepów PrimaKomp oferuje swoim klientom ubezpieczenie sprzętu elektronicznego. Za realizację kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej obowiązującej na teranie całej Unii Europejskiej odpowiada Mondial Assistance, lider rynku assistance.

Dla klientów PrimaKomp przygotowano dwie wersje świadczeń - przedłużoną gwarancję oraz pomoc w razie przypadkowego uszkodzenia. Pierwszy z wariantów zapewnia ubezpieczonemu pokrycie kosztów naprawy i wymiany sprzętu, które są konsekwencją awarii. Przedłużona gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od chwili wygaśnięcia ochrony producenta. Drugi wariant umożliwia naprawę i wymianę urządzenia w sytuacji uszkodzenia lub kradzieży. Obowiązuje nawet do 3 lat od momentu sprzedaży.

- Usługi takie jak ubezpieczenie sprzętu IT to przykład nowego trendu na rynku.  Zmieniające się tempo życia oraz wzrost świadomości konsumentów powodują, że oczekują oni fachowej pomocy nie tylko przy wyborze sprzętu, ale także w razie problemów z jego użytkowaniem. Usługi, które wdrożyliśmy w całej sieci PrimaKomp są odpowiedzią na te potrzeby  - mówi Michał Zadrożny, Business Development Manager z Mondial Assistance. - Zapewniamy wsparcie w razie awarii, kradzieży czy uszkodzenia sprzętu na terenie całej Unii Europejskiej, co ma istotne znaczenie dla osób często wyjeżdżających za granicę - dodaje Michał Zadrożny.

Przedłużoną gwarancją i ubezpieczeniem może zostać objęty sprzęt elektroniczny o wartości powyżej 300 zł zakupiony w salonach sieci PrimaKomp. Klienci mogą korzystać z różnych kanałów podpisywania umowy - w punkcie sprzedaży podczas zakupu sprzętu oraz za pośrednictwem strony internetowej www.primakomp.pl
Dzięki uproszczonej procedurze, w przypadku zgłaszania awarii wystarczy jeden telefon do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance. Czuwający całą dobę koordynatorzy wskażą dostępny punkt naprawczy lub zorganizują transport urządzenia, jeżeli jego waga przekracza 10 kg. W przypadku, gdy naprawa sprzętu jest niemożliwa z przyczyn technicznych lub gdy koszty naprawy przekraczają sumę ubezpieczenia, Centrum Operacyjne organizuje za pośrednictwem PrimaKomp wymianę urządzenia na nowe. 
O PrimaKomp

PrimaKomp jest firmą wyspecjalizowaną w sprzedaży komputerów przenośnych typu notebook oraz akcesoriów komputerowych (monitory, akcesoria sieciowe, urządzenia nawigacji GPS, aparaty cyfrowe, telewizory LCD, drukarki i wiele innych). Swoje odziały posiada w 11 miastach - w Krakowie, Warszawie, Częstochowie, Rzeszowie, Kielcach, Łodzi, Katowicach, Lublinie, Poznaniu, Wrocławiu i Bielsku Białej.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

05/11/2018

W dniu Wszystkich Świętych o 43 proc. wzrosła ilość wezwań assistance samochodowego

Niezmiennie od wielu lat do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance w dniu Wszystkich Świętych, z prośbą o pomoc, zgłasza się wiele osób. Podczas tegorocznych dojazdów na cmentarz assistance samochodowe przydało się bardziej niż rok temu.

Więcej

11/10/2018

Mondial Assistance wspiera na drodze kierowców korzystających z aplikacji Waze

Waze to jedna z największych społecznościowych aplikacji nawigacyjnych, której użytkownicy w czasie rzeczywistym informowani są o tym co dzieje się na drodze - o stłuczkach, wypadkach, korkach. Korzysta z niej ponad 22 miliony osób, w 20 krajach Europejskich.

Więcej

06/12/2018

Zwichnięcia, skręcenia, złamania - to najczęstsze urazy jakich doznają narciarze i snowboardziści

Lista kontuzji, jakie zdarzają się miłośnikom zimowych sportów jest bardzo długa. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że narciarze najczęściej ulegają wypadkom w drugim dniu wyjazdu, na stokach we Włoszech, Austrii oraz Francji.

Więcej