wróć do listy aktualności

22/06/2011

Mondial Assistance rozpoczął współpracę z Agito

Mondial Assistance zawarł umowę o współpracy ze sklepem internetowym Agito.pl. Dzięki temu od 9 czerwca 2011 r. wszyscy klienci Agito.pl mogą dodatkowo ubezpieczyć kupowane w sklepie produkty. Pakiet „Gwarant +” oferuje dwa rodzaje zabezpieczenia: przedłużenie gwarancji danego sprzętu lub ochronę od przypadkowego uszkodzenia i kradzieży.

Pierwsza z możliwości w ramach „Gwaranta +” pozwala wydłużyć standardową gwarancję producenta danego urządzenia o rok, dwa lub trzy lata, maksymalnie na okres pięciu lat. W tym czasie ubezpieczenie pokrywa koszty naprawy sprzętu elektronicznego lub wymianę urządzenia na nowe za pośrednictwem Agito.pl w sytuacji, w której koszt naprawy przekracza sumę ubezpieczenia lub naprawa technicznie jest niemożliwa.

Każdy klient, który wykupi pakiet „Gwarant +” i nie będzie chciał przedłużać gwarancji, może zdecydować się na ubezpieczenie od przypadkowego uszkodzenia i kradzieży, które obowiązuje równolegle do gwarancji producenckiej. Dzięki temu wariantowi pakietu „Gwarant +” sprzęt będzie bezpłatnie naprawiony lub wymieniony na nowy, także gdy klient sam przypadkowo go uszkodzi, gdy wystąpi przepięcie prądu, lub gdy sprzęt zostanie skradziony.

Ponadto, specjalnym ubezpieczeniem mogą zostać objęte również telefony komórkowe kupione na Agito.pl. Klienci mogą ubezpieczyć się na wypadek nieuprawnionego użycia aparatu, kradzieży i rabunku oraz przypadkowego uszkodzenia.

– Rozpoczęcie współpracy z Agito.pl to kolejny krok w rozwoju naszego biznesu. Oferowany klientom Agito.pl pakiet „Gwarant +” to elastyczne, proste i wygodne rozwiązanie i liczymy, że spotka się pozytywnym odzewem. Jesteśmy przekonani, że możliwość ubezpieczenia szczególnie kosztownego sprzętu, jak komputery czy sprzęt AGD będzie dla klientów atrakcyjnym dodatkiem w sklepowej ofercie – mówi Rafał Mrozowski, Specjalista ds. marketingu w Mondial Assistance.

Pakiet „Gwarant +” można kupić robiąc zakupy w sklepie Agito.pl, dodając go do koszyka zakupów, jak pozostałe produkty. Ceny ubezpieczenia są zależne od wartości kupowanego sprzętu, a także od rodzaju i okresu ochrony na jaką klient się zdecyduje. Dokładną cenę pakietu można znaleźć przeglądając ofertę danego sprzętu. Możliwość dokupienia pakietu „Gwarant +” dotyczy produktów o wartości co najmniej 100 zł. Ubezpieczenie „Gwarant +” obejmuje obszar Unii Europejskiej.

Każdy klient w ciągu 30 dni od zakupu pakietu może z niego zrezygnować. W takiej sytuacji następuje pełny zwrot poniesionego kosztu minus okres, w którym sprzęt był objęty ochroną.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

27/11/2018

EKUZ to nie globalne ułatwienie

Koniec roku to czas, w którym Polacy bardzo chętnie planują dalekie wyjazdy. Ameryka, Azja oraz Australia stały się ulubionymi kierunkami. Planując podróż należy pamiętać, że EKUZ nie działa poza Unią Europejską, a podczas wyjazdu mogą się nam przydarzyć nieprzewidziane sytuacje, których koszt w tych krajach może być ogromny.

Więcej

07/09/2018

Podsumowanie wakacji – wzrost korzystania z assistance medycznego za granicą

W trakcie tegorocznego sezonu urlopowego, wyjazd za granicę zadeklarowało 7,4 mln osób. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że korzystanie z assistance medycznego wzrosło o 23 p.

Więcej

05/11/2018

W dniu Wszystkich Świętych o 43 proc. wzrosła ilość wezwań assistance samochodowego

Niezmiennie od wielu lat do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance w dniu Wszystkich Świętych, z prośbą o pomoc, zgłasza się wiele osób. Podczas tegorocznych dojazdów na cmentarz assistance samochodowe przydało się bardziej niż rok temu.

Więcej