wróć do listy aktualności

21/11/2011

Mondial Assistance poszerza ofertę. Assistance dla seniorów.

Mondial Assistance, jeden z liderów świadczących usługi assistance na polskim rynku, wprowadził do swojej oferty nowy produkt. Pakiet assistance dla seniorów stanowi uzupełnienie oferty partnerów biznesowych Mondial Assistance – firm ubezpieczeniowych, banków oraz firm medycznych. Jego finalnymi beneficjentami mają być osoby przewlekle chore, starsze oraz samotne.

W ramach pakietu assistance dla seniorów mieści się szeroki katalog usług świadczonych na wypadek wystąpienia określonych zdarzeń. Beneficjenci nowego pakietu assistance mogą liczyć na pomoc informacyjną, w razie wypadku lub choroby, nieprzewidzianej, nagłej hospitalizacji, czasowego unieruchomienia oraz w przypadku wystąpienia trudnej sytuacji losowej.

Do dyspozycji klientów dostępna jest całodobowa infolinia udzielająca informacji dotyczących tematyki zdrowotnej. W ramach tej usługi są także infolinie wyspecjalizowane w konkretnych zagadnieniach, schorzeniach. W ramach usługi informacyjnej istnieje również możliwość uzyskania informacji o szacunkowych kosztach poszczególnych usług medycznych oraz usługodawcach współpracujących z Mondial Assistance.

W przypadku wystąpienia choroby lub wypadku, beneficjenci assistance dla seniorów mogą swobodnie korzystać z infolinii, dzięki której szybko i sprawnie można znaleźć odpowiedni szpital i zorganizować przyjęcie na oddział. Klienci mogą również liczyć na to, że pracownicy Mondial Assistance poinformują o tym facie bliskich zainteresowanego. Usługa zagwarantowana w pakiecie to także darmowy transport do szpitala znajdującego się w promieniu 100 km od miejsca zamieszkania.

Gdy wystąpi potrzeba nagłej hospitalizacji pacjenta, Mondial Assistance zorganizuje i pokryje koszty pobytu oraz transportu osoby bliskiej do szpitala. Oprócz tego, ubezpieczenie pokrywa do 150 zł za dobę koszt noclegu tej osoby w pobliżu szpitala. W tym przypadku beneficjent może również liczyć na dostarczenie odbiornika telewizyjnego (gdy oddział nie jest w niego wyposażony) oraz na transport powrotny wraz z osobą bliską. W pakiecie dla seniorów na wypadek nagłej hospitalizacji, klient ma zagwarantowane także usługi obejmujące pomoc domową oraz opiekę nad zwierzętami. Usługi te jednak przysługują beneficjentowi w przypadku, w którym hospitalizacja trwa dłużej niż dwa dni oraz gdy w promieniu 50 km nie ma żadnego członka rodziny.  

W ramach wystąpienia sytuacji w wyniku, której beneficjent jest czasowo unieruchomiony, przysługują mu określone świadczenia. Zalicza się do tego opieka nad osobami oraz zwierzętami zamieszkującymi z poszkodowanym, a także pomoc domowa. Oprócz tego, w pakiecie dla seniorów mieści się dostarczanie posiłków, organizacja i pokrycie kosztów fryzjera, dostarczenie leków, a także wypożyczenie lub zakup sprzętu rehabilitacyjnego. Pakiet assistance dla seniorów daje również możliwość skorzystania z czasowej teleopieki oraz z organizacji i pokrycia kosztu transportu i noclegu osoby bliskiej, gdy ta mieszka dalej niż 50 km od poszkodowanego. Wymienione usługi mogą być świadczone, gdy m.in. unieruchomienie trwa dłużej niż pięć dni.

Jeśli beneficjent jest czasowo unieruchomiony, Mondial Assistance może również pomóc w organizacji profesjonalnej opieki pielęgniarskiej oraz rehabilitacyjnej. W tym wypadku koszt w pełni ponosi klient.

Pakiet assistance dla seniorów obejmuje również pomoc psychologiczną na wypadek wystąpienia trudnej sytuacji życiowej. W tym przypadku klienci mogą korzystać zarówno z konsultacji telefonicznych, jak i wizyt w profesjonalnych poradniach.    

– Stworzenie pakietu assistance dla seniorów jest spowodowane coraz bardziej zauważalnymi zmianami w społeczeństwie oraz tworzącymi się w ten sposób nowymi potrzebami. Myśląc o tym pakiecie staraliśmy się myśleć jak najszerzej, aby jak najlepiej dopasować go do specyficznych potrzeb beneficjentów. Było to również możliwe, dzięki dużemu doświadczeniu Mondial Assistance i bogatej ofercie pozwalającej skonstruować tak rozbudowany produkt – komentuje Agnieszka Walczak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Mondial Assistance.

W ostatnim czasie Mondial Assistance wprowadziło również do swojej oferty teleopiekę, która w dużej mierze jest również skierowana do osób starszych.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

05/09/2018

Awarie Polaków podczas wakacji

W okresie wakacji, jak co roku, do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance z prośbą o pomoc zgłasza się kilkadziesiąt tysięcy osób. Jest to czas wytężonej pracy dla osób pracujących w firmach specjalizujących się w usługach assistance.

Więcej

05/11/2018

W dniu Wszystkich Świętych o 43 proc. wzrosła ilość wezwań assistance samochodowego

Niezmiennie od wielu lat do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance w dniu Wszystkich Świętych, z prośbą o pomoc, zgłasza się wiele osób. Podczas tegorocznych dojazdów na cmentarz assistance samochodowe przydało się bardziej niż rok temu.

Więcej

20/12/2018

Rozwiązania telemedyczne dostępne 24 godziny na dobę

Rozwój nowych technologii następuje bardzo szybko. Dostarczają one nowoczesne, korzystne rozwiązania, które oferują istotną poprawę jakości życia. Wszystko, co jest w stanie pomóc nam udoskonalić i monitorować stan zdrowia, jest ważnym krokiem w kierunku dłuższego i efektywniejszego życia i lepszych pakietów assistance.

Więcej