wróć do listy aktualności

28/08/2017

Mondial Assistance ósmy raz laureatem programu Firma Przyjazna Klientowi

Mondial Assistance, lider rynku usług assistance i ubezpieczeń turystycznych został uhonorowany Certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda została przyznana już po raz ósmy. Laureatami programu co roku zostają firmy, które wyróżniają się pod względem jakości obsługi klienta oferując ją na najwyższym poziomie oraz z powodzeniem realizują strategię zarządzania w tym obszarze. 
 
- Przyznanie po raz ósmy Mondial Assistance Certyfikatu Firma Przyjazna Klientowi jest dla nas bardzo istotne. Jesteśmy firmą, której misją jest niesienie pomocy klientom. Nasi klienci mają pewność, że gdziekolwiek się znajdują są pod właściwą opieką. Jesteśmy dumni z tego, iż poprzez nasze Centrum Operacyjne oraz sieć specjalistów możemy dostarczać usługi assistance na najwyższym poziomie - mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. 
 
Najważniejszy kontakt z klientem 
Dla firm z branży assistance kontakt pracowników z klientem, to pierwszy krok w ramach świadczenia usług pomocowych. Ze względu na specyfikę większości zdarzeń losowych klienci obsługiwani są często w stresujących i nietypowych sytuacjach. Z tego powodu pracownicy zajmujący się obsługą klientów to osoby odpowiednio wyszkolone oraz posiadające szczególne kompetencje i umiejętności komunikacyjne. 
 
- Kluczem do sukcesu w naszej branży jest umiejętność opracowania, wdrożenia i utrzymania wysokich standardów obsługi klienta. To wyróżnienie to dla nas znak, że dobrze wywiązujemy się z naszych zadań. Zobowiązuje nas ono także aby wciąż podnosić standardy obsługi klienta – dodaje Piotr Krawczyk, dyrektor operacyjny w Mondial Assistance. 
 
Więcej informacji o Certyfikacie Firma Przyjazna Klientowi można znaleźć na stronie www.firmaprzyjaznaklientowi.pl
 
wróć do listy aktualności

Czytaj także

05/09/2018

Awarie Polaków podczas wakacji

W okresie wakacji, jak co roku, do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance z prośbą o pomoc zgłasza się kilkadziesiąt tysięcy osób. Jest to czas wytężonej pracy dla osób pracujących w firmach specjalizujących się w usługach assistance.

Więcej

10/12/2018

Jazda pod nadzorem - OC dla narciarzy

Ubezpieczenie narciarskie daje nam to, czego nie daje standardowa polisa turystyczna. To dodatkowy wydatek rzędu od kilku do kilkunastu złotych za dzień, ale w porównaniu z ewentualnymi kosztami wyjazdu w przypadku wypadku kwoty te wydają się niskie. Polisa daje nam m.in. organizację pomocy medycznej, pokrycie kosztów w razie wypadku na stoku, transport ze stoku. Pokrywa też koszt akcji ratowniczej. Zawiera ubezpieczenie bagażu oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Więcej

20/12/2018

Rozwiązania telemedyczne dostępne 24 godziny na dobę

Rozwój nowych technologii następuje bardzo szybko. Dostarczają one nowoczesne, korzystne rozwiązania, które oferują istotną poprawę jakości życia. Wszystko, co jest w stanie pomóc nam udoskonalić i monitorować stan zdrowia, jest ważnym krokiem w kierunku dłuższego i efektywniejszego życia i lepszych pakietów assistance.

Więcej