wróć do listy aktualności

28/09/2010

Mondial Assistance laureatem programu Firma Przyjazna Klientowi

Mondial Assistance, lider rynku assistance i ubezpieczeń turystycznych, został uhonorowany Certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda została  przyznana firmie już po raz drugi. Laureatami programu co roku są firmy wyróżniające się pod względem jakości obsługi klienta i skutecznej realizacji strategii zarządzania w tym obszarze.

Kontakt pracowników z klientem to pierwszy krok świadczenia usług pomocowych w Mondial Assistance. Ze względu na specyfikę większości zdarzeń losowych, klienci obsługiwani są często w nietypowych i stresujących sytuacjach. Z tego powodu pracownicy zajmujący się obsługą klientów to osoby nieprzypadkowe i wykazujące się szczególnymi kompetencjami.

– Przyznanie Mondial Assistance Certyfikatu cieszy podwójnie. Nagroda to po pierwsze  zaszczyt oraz wyraźny sygnał, iż starania i wysiłki nasze oraz naszych pracowników nie idą na marne. Certyfikat to także wyraz docenienia kluczowego obszaru działalności firmy, a dla klientów gwarancja obsługi na najwyższym poziomie. Kluczem do sukcesu jest jednak świadomość, że Certyfikat Firma Przyjazna Klientowi to również odpowiedzialność dla firmy. Wyróżnienie zobowiązuje, aby wciąż podnosić standardy jakości. Zdobycie Certyfikatu po raz kolejny pokazuje, że jest to możliwe – mówi Tomasz Frączek, Prezes Zarządu Mondial Assistance.

Tegoroczna gala wręczenia Certyfikatów odbyła się 27 września 2010 roku w Hotelu Polonia Palace w Warszawie. Patronat honorowy nad programem sprawują Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Instytut Badania Rynku, Konsumpcji i Koniunktur. 

wróć do listy aktualności

Czytaj także

10/12/2018

Jazda pod nadzorem - OC dla narciarzy

Ubezpieczenie narciarskie daje nam to, czego nie daje standardowa polisa turystyczna. To dodatkowy wydatek rzędu od kilku do kilkunastu złotych za dzień, ale w porównaniu z ewentualnymi kosztami wyjazdu w przypadku wypadku kwoty te wydają się niskie. Polisa daje nam m.in. organizację pomocy medycznej, pokrycie kosztów w razie wypadku na stoku, transport ze stoku. Pokrywa też koszt akcji ratowniczej. Zawiera ubezpieczenie bagażu oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Więcej

07/09/2018

Podsumowanie wakacji – wzrost korzystania z assistance medycznego za granicą

W trakcie tegorocznego sezonu urlopowego, wyjazd za granicę zadeklarowało 7,4 mln osób. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że korzystanie z assistance medycznego wzrosło o 23 p.

Więcej

06/12/2018

Zwichnięcia, skręcenia, złamania - to najczęstsze urazy jakich doznają narciarze i snowboardziści

Lista kontuzji, jakie zdarzają się miłośnikom zimowych sportów jest bardzo długa. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że narciarze najczęściej ulegają wypadkom w drugim dniu wyjazdu, na stokach we Włoszech, Austrii oraz Francji.

Więcej