28/09/2010
Mondial Assistance, lider rynku assistance i ubezpieczeń turystycznych, został uhonorowany Certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda została przyznana firmie już po raz drugi. Laureatami programu co roku są firmy wyróżniające się pod względem jakości obsługi klienta i skutecznej realizacji strategii zarządzania w tym obszarze.
Kontakt pracowników z klientem to pierwszy krok świadczenia usług pomocowych w Mondial Assistance. Ze względu na specyfikę większości zdarzeń losowych, klienci obsługiwani są często w nietypowych i stresujących sytuacjach. Z tego powodu pracownicy zajmujący się obsługą klientów to osoby nieprzypadkowe i wykazujące się szczególnymi kompetencjami.
– Przyznanie Mondial Assistance Certyfikatu cieszy podwójnie. Nagroda to po pierwsze zaszczyt oraz wyraźny sygnał, iż starania i wysiłki nasze oraz naszych pracowników nie idą na marne. Certyfikat to także wyraz docenienia kluczowego obszaru działalności firmy, a dla klientów gwarancja obsługi na najwyższym poziomie. Kluczem do sukcesu jest jednak świadomość, że Certyfikat Firma Przyjazna Klientowi to również odpowiedzialność dla firmy. Wyróżnienie zobowiązuje, aby wciąż podnosić standardy jakości. Zdobycie Certyfikatu po raz kolejny pokazuje, że jest to możliwe – mówi Tomasz Frączek, Prezes Zarządu Mondial Assistance.
Tegoroczna gala wręczenia Certyfikatów odbyła się 27 września 2010 roku w Hotelu Polonia Palace w Warszawie. Patronat honorowy nad programem sprawują Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Instytut Badania Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
28/11/2018
Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.
Więcej 27/11/2018
Koniec roku to czas, w którym Polacy bardzo chętnie planują dalekie wyjazdy. Ameryka, Azja oraz Australia stały się ulubionymi kierunkami. Planując podróż należy pamiętać, że EKUZ nie działa poza Unią Europejską, a podczas wyjazdu mogą się nam przydarzyć nieprzewidziane sytuacje, których koszt w tych krajach może być ogromny.
Więcej 20/12/2018
Rozwój nowych technologii następuje bardzo szybko. Dostarczają one nowoczesne, korzystne rozwiązania, które oferują istotną poprawę jakości życia. Wszystko, co jest w stanie pomóc nam udoskonalić i monitorować stan zdrowia, jest ważnym krokiem w kierunku dłuższego i efektywniejszego życia i lepszych pakietów assistance.
Więcej