wróć do listy aktualności

27/09/2011

Mondial Assistance i Firma Przyjazna Klientowi 2011

Mondial Assistance, lider rynku assistance i ubezpieczeń turystycznych, został uhonorowany Certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda została przyznana firmie już po raz trzeci z rzędu. Laureatami programu zostają firmy, które oferują swoim klientom jakość obsługi na najwyższym poziomie oraz z powodzeniem realizują strategię zarządzania w tym obszarze. 

Dla Mondial Assistance kontakt pracowników z klientem to pierwszy krok w ramach świadczonych usług pomocowych. Z tego względu, że z usług assistance

najczęściej korzysta się w wypadku wystąpienia różnych stresujących zdarzeń losowych, pracownicy Mondial Assistance muszą być odpowiednio wyszkoleni oraz posiadać szczególne kompetencje.

– Zdobycie po raz trzeci z rzędu Certyfikatu Firma Przyjazna Klientowi przez Mondial Assistance jest dla nas bardzo istotne. Kluczem do sukcesu w branży  assistance jest umiejętność opracowania, wdrożenia i utrzymania standardów obsługi na najwyższym poziomie. Stąd otrzymanie takiego wyróżnienia jest dla nas znakiem, że wszyscy dobrze wywiązujemy się ze swoich ról. Wyróżnienie oczywiście zobowiązuje i  bynajmniej nie zamierzamy spocząć na laurach. Godło dopinguje nas do doskonalenia procesów obsługi klienta – mówi Tomasz Brożyna, Dyrektor Pionu Operacyjnego Mondial Assistance. 

Tegoroczna gala wręczenia Certyfikatów odbyła się 26 września 2011 roku w hotelu Radisson Blu w Warszawie. Patronat honorowy nad programem sprawuje Instytut Badania Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.

Więcej informacji o Certyfikacie i tegorocznych laureatach można znaleźć na stronie www.firmaprzyjaznaklientowi.pl.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

07/09/2018

Podsumowanie wakacji – wzrost korzystania z assistance medycznego za granicą

W trakcie tegorocznego sezonu urlopowego, wyjazd za granicę zadeklarowało 7,4 mln osób. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że korzystanie z assistance medycznego wzrosło o 23 p.

Więcej

28/11/2018

Jak przygotować auto na zimę

Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.

Więcej

20/12/2018

Rozwiązania telemedyczne dostępne 24 godziny na dobę

Rozwój nowych technologii następuje bardzo szybko. Dostarczają one nowoczesne, korzystne rozwiązania, które oferują istotną poprawę jakości życia. Wszystko, co jest w stanie pomóc nam udoskonalić i monitorować stan zdrowia, jest ważnym krokiem w kierunku dłuższego i efektywniejszego życia i lepszych pakietów assistance.

Więcej