wróć do listy aktualności

17/10/2008

Mondial Assistance Globalnym Telefonicznym Centrum Obsługi Roku!

Światowy lider w dziedzinie assistance i ubezpieczeń turystycznych został nagrodzony przez International Customer Management Institute (ICMI). Assistance, czyli szybkie i skuteczne udzielanie pomocy, opiera się na kontakcie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. W rozmieszczonych na całym świecie Centrach Operacyjnych Mondial Assistance telefon z prośbą o interwencję dzwoni co 3 sekundy. Konsultanci o każdej porze dnia i nocy czuwają, aby natychmiastowo udzielić pomocy. Praca amerykańskiego Centrum Operacyjnego Mondial Assistance została doceniona przez International Customer Management Institute. Nagrodę w kategorii dużych telefonicznych centrów obsługi wręczono podczas Dorocznych Targów Telefonicznych Centrów Obsługi (Annual Call Center Exhibition, ACCE) w Phoenix w Arizonie. O wygranej Mondial Assistance, poza stroną formalną, zdecydowały : zespół kierowniczy, który znakomicie rozumie zasady skutecznego zarządzania centrami obsługi oraz posiada zdolności pozwalające je zastosować we współczesnym skomplikowanym otoczeniu biznesowym; pozytywna kultura pracy oraz klimat sprzyjający rozwojowi osobistemu; osiągnięcia związane z obieraniem i realizowaniem ambitnych celów oraz wzmacnianie zysków firmy; stale zmotywowany zespół, który potrafi uzyskać znakomite wyniki oraz przekroczyć oczekiwania klienta. - Nagrody podkreślają przede wszystkim to, co w biznesie najlepsze, i w tym roku mamy znakomity przykład takiej właśnie doskonałości. – powiedział Richard Hand, dyrektor wykonawczy członkostwa w ICMI. - Mondial Assistance uosabia dążenie do doskonałości. To zaszczyt przyznać tę nagrodę tak wybitnemu przedstawicielowi branży. Na usługach Mondial Assistance polega 100 milionów Amerykanów. Od momentu powstania firmy w 1983 r. działalność Mondial Assistance w USA rozwinęła się z niewielkiego przedsiębiorstwa zatrudniającego 10 osób do dużej instytucji, w której pracuje 700 osób. -Nasza mantra to „Zatrudniaj sercem, wyrabiaj umiejętności”. Stanowi ona podstawę procesu rekrutacji i selekcji pracowników. Wierzymy, że decyduje też o tym, co wyróżnia sposób działania naszych centrów obsługi – zarówno z punktu widzenia pracowników, jak i klientów. Uznanie ze strony ICMI to sukces takiego właśnie podejścia. - powiedziała Pam Dufour, dyrektor ds. usług w Mondial Assistance, która odebrała nagrodę. Mondial Assistance jest światowym liderem assistance i ubezpieczeń turystycznych. Dysponuje 38 całodobowymi centrami operacyjnymi rozmieszczonymi w 29 krajach na wszystkich kontynentach. Oferuje usługi z zakresu: assistance medycznego, samochodowego, domowego oraz biznesowego. Rocznie interweniuje 11 milionów razy, udzielając pomocy w każdym miejscu na świecie. Nagroda Globalne Telefoniczne Centrum Obsługi Roku jest przyznawana przez ICMI co roku od sześciu lat jako wyróżnienie dla centrów kontaktowych.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

11/10/2018

Mondial Assistance wspiera na drodze kierowców korzystających z aplikacji Waze

Waze to jedna z największych społecznościowych aplikacji nawigacyjnych, której użytkownicy w czasie rzeczywistym informowani są o tym co dzieje się na drodze - o stłuczkach, wypadkach, korkach. Korzysta z niej ponad 22 miliony osób, w 20 krajach Europejskich.

Więcej

27/11/2018

EKUZ to nie globalne ułatwienie

Koniec roku to czas, w którym Polacy bardzo chętnie planują dalekie wyjazdy. Ameryka, Azja oraz Australia stały się ulubionymi kierunkami. Planując podróż należy pamiętać, że EKUZ nie działa poza Unią Europejską, a podczas wyjazdu mogą się nam przydarzyć nieprzewidziane sytuacje, których koszt w tych krajach może być ogromny.

Więcej

06/12/2018

Zwichnięcia, skręcenia, złamania - to najczęstsze urazy jakich doznają narciarze i snowboardziści

Lista kontuzji, jakie zdarzają się miłośnikom zimowych sportów jest bardzo długa. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że narciarze najczęściej ulegają wypadkom w drugim dniu wyjazdu, na stokach we Włoszech, Austrii oraz Francji.

Więcej