Nagrodę przyznano za stosowanie najlepszych praktyk oraz działania zorientowane na stałe podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta. Gala wręczenia prestiżowego Godła „Firmy Przyjaznej Klientowi” odbyła się 28 września w Warszawie.
Warunkiem jego przyznania było pozytywne przejście poszczególnych etapów konkursu w ramach badań: kwestionariuszowego Customer Care Index, satysfakcji klientów oraz Mystery Client, a także indywidualnego pogłębionego wywiadu z osobą odpowiedzialną za sprzedaż w firmie.
- Jakość naszej obsługi codziennie weryfikują klienci dzwoniący do Centrum Operacyjnego z prośbą o pomoc w trudnej sytuacji. Troska o zdrowie i życie ludzkie towarzyszy nam każdego dnia. Dlatego fakt, że zostaliśmy docenieni przez naszych klientów i niezależną instytucję jest dla nas ogromnym zaszczytem i powodem do dumy. – powiedział Tomasz Frączek, prezes Mondial Assistance, który odbierał Godło „Firmy Przyjaznej Klientowi”.
„Firma Przyjazna Klientowi” to coroczna nagroda przyznawana za wysokiej jakości obsługę klientów i skuteczną realizację strategii zarządzania relacjami z nimi.
05/11/2018
Niezmiennie od wielu lat do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance w dniu Wszystkich Świętych, z prośbą o pomoc, zgłasza się wiele osób. Podczas tegorocznych dojazdów na cmentarz assistance samochodowe przydało się bardziej niż rok temu.
Więcej10/12/2018
Ubezpieczenie narciarskie daje nam to, czego nie daje standardowa polisa turystyczna. To dodatkowy wydatek rzędu od kilku do kilkunastu złotych za dzień, ale w porównaniu z ewentualnymi kosztami wyjazdu w przypadku wypadku kwoty te wydają się niskie. Polisa daje nam m.in. organizację pomocy medycznej, pokrycie kosztów w razie wypadku na stoku, transport ze stoku. Pokrywa też koszt akcji ratowniczej. Zawiera ubezpieczenie bagażu oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Więcej28/11/2018
Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.
Więcej