wróć do listy aktualności

06/10/2009

Mondial Assistance doceniony za obsługę klientów

Nagrodę przyznano za stosowanie najlepszych praktyk oraz działania zorientowane na stałe podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta. Gala wręczenia prestiżowego Godła „Firmy Przyjaznej Klientowi” odbyła się 28 września w Warszawie.

Warunkiem jego przyznania było pozytywne przejście poszczególnych etapów konkursu w ramach badań: kwestionariuszowego Customer Care Index, satysfakcji klientów oraz Mystery Client, a także indywidualnego pogłębionego wywiadu z osobą odpowiedzialną za sprzedaż w firmie.

- Jakość naszej obsługi codziennie weryfikują klienci dzwoniący do Centrum Operacyjnego z prośbą o pomoc w trudnej sytuacji. Troska o zdrowie i życie ludzkie towarzyszy nam każdego dnia. Dlatego fakt, że zostaliśmy docenieni przez naszych klientów i niezależną instytucję jest dla nas ogromnym zaszczytem i powodem do dumy. – powiedział Tomasz Frączek, prezes Mondial Assistance, który odbierał Godło „Firmy Przyjaznej Klientowi”.

„Firma Przyjazna Klientowi” to coroczna nagroda przyznawana za wysokiej jakości obsługę klientów i skuteczną realizację strategii zarządzania relacjami z nimi.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

20/12/2018

Rozwiązania telemedyczne dostępne 24 godziny na dobę

Rozwój nowych technologii następuje bardzo szybko. Dostarczają one nowoczesne, korzystne rozwiązania, które oferują istotną poprawę jakości życia. Wszystko, co jest w stanie pomóc nam udoskonalić i monitorować stan zdrowia, jest ważnym krokiem w kierunku dłuższego i efektywniejszego życia i lepszych pakietów assistance.

Więcej

07/09/2018

Podsumowanie wakacji – wzrost korzystania z assistance medycznego za granicą

W trakcie tegorocznego sezonu urlopowego, wyjazd za granicę zadeklarowało 7,4 mln osób. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że korzystanie z assistance medycznego wzrosło o 23 p.

Więcej

27/11/2018

EKUZ to nie globalne ułatwienie

Koniec roku to czas, w którym Polacy bardzo chętnie planują dalekie wyjazdy. Ameryka, Azja oraz Australia stały się ulubionymi kierunkami. Planując podróż należy pamiętać, że EKUZ nie działa poza Unią Europejską, a podczas wyjazdu mogą się nam przydarzyć nieprzewidziane sytuacje, których koszt w tych krajach może być ogromny.

Więcej