wróć do listy aktualności

06/10/2009

Mondial Assistance doceniony za obsługę klientów

Nagrodę przyznano za stosowanie najlepszych praktyk oraz działania zorientowane na stałe podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta. Gala wręczenia prestiżowego Godła „Firmy Przyjaznej Klientowi” odbyła się 28 września w Warszawie.

Warunkiem jego przyznania było pozytywne przejście poszczególnych etapów konkursu w ramach badań: kwestionariuszowego Customer Care Index, satysfakcji klientów oraz Mystery Client, a także indywidualnego pogłębionego wywiadu z osobą odpowiedzialną za sprzedaż w firmie.

- Jakość naszej obsługi codziennie weryfikują klienci dzwoniący do Centrum Operacyjnego z prośbą o pomoc w trudnej sytuacji. Troska o zdrowie i życie ludzkie towarzyszy nam każdego dnia. Dlatego fakt, że zostaliśmy docenieni przez naszych klientów i niezależną instytucję jest dla nas ogromnym zaszczytem i powodem do dumy. – powiedział Tomasz Frączek, prezes Mondial Assistance, który odbierał Godło „Firmy Przyjaznej Klientowi”.

„Firma Przyjazna Klientowi” to coroczna nagroda przyznawana za wysokiej jakości obsługę klientów i skuteczną realizację strategii zarządzania relacjami z nimi.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

27/11/2018

EKUZ to nie globalne ułatwienie

Koniec roku to czas, w którym Polacy bardzo chętnie planują dalekie wyjazdy. Ameryka, Azja oraz Australia stały się ulubionymi kierunkami. Planując podróż należy pamiętać, że EKUZ nie działa poza Unią Europejską, a podczas wyjazdu mogą się nam przydarzyć nieprzewidziane sytuacje, których koszt w tych krajach może być ogromny.

Więcej

10/12/2018

Jazda pod nadzorem - OC dla narciarzy

Ubezpieczenie narciarskie daje nam to, czego nie daje standardowa polisa turystyczna. To dodatkowy wydatek rzędu od kilku do kilkunastu złotych za dzień, ale w porównaniu z ewentualnymi kosztami wyjazdu w przypadku wypadku kwoty te wydają się niskie. Polisa daje nam m.in. organizację pomocy medycznej, pokrycie kosztów w razie wypadku na stoku, transport ze stoku. Pokrywa też koszt akcji ratowniczej. Zawiera ubezpieczenie bagażu oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Więcej

28/11/2018

Jak przygotować auto na zimę

Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.

Więcej