wróć do listy aktualności

13/07/2010

Masz stronę? Sprzedawaj ubezpieczenia turystyczne

Mondial Assistance rozwija sieć dystrybucji on-line. Wystarczy własny serwis internetowy i pięć minut na wypełnienie formularza zgłoszeniowego, aby dołączyć do Programu Partnerskiego. Za każdą sprzedaną polisę wypłacane jest wynagrodzenie.

Program skierowany jest do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i spółek prawa handlowego. Niezbędnym elementem jest własny serwis internetowy. Wszelkie pozostałe materiały, w tym także reklamowe oraz narzędzia wspierające sprzedaż, dostarcza Mondial Assistance.

- Postawiliśmy na prostotę, dlatego formalności ograniczyliśmy do minimum. Dodatkowo, naszym partnerom zapewniamy niezbędne wsparcie zarówno merytoryczne jak i technologiczne. Do ich dyspozycji oddaliśmy także bogaty pakiet atrakcyjnych ubezpieczeń dopasowanych do różnych preferencji wyjazdowych. Są to ubezpieczenia: Elvia Podróże, Elvia Woda, Elvia Góry, Elvia Degustator, Elvia Praca, Elvia Biznes i Elvia Samochód - wyjaśnia Agnieszka Walczak-Kuc, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu w Mondial Assistance.

Aby dołączyć do grona partnerów Mondial Assistance i pośredniczyć w sprzedaży polis przez Internet, wystarczy wypełnić krótki formularz zgłoszeniowy. Po jego przesłaniu zostaje uruchomione Konto Partnera pozwalające od razu na aktywną sprzedaż, dające jednocześnie dostęp do materiałów reklamowych, statystyk sprzedaży, rozliczeń oraz narzędzi wspierających. Ubezpieczenia są sprzedawane bezpośrednio ze strony będącej własnością partnera Mondial Assistance. Za każdą sprzedaną polisę wypłacane jest wynagrodzenie. Stan rozliczeń w każdej chwili można sprawdzić na Koncie Partnera.

Program Partnerski jest elementem strategii Mondial Assistance rozbudowywania kanału direct. Więcej informacji nt. programu dostępnych jest pod adresem: https://ssl.intercon.pl/ppelvia/public/index.php

wróć do listy aktualności

Czytaj także

28/11/2018

Jak przygotować auto na zimę

Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.

Więcej

20/12/2018

Rozwiązania telemedyczne dostępne 24 godziny na dobę

Rozwój nowych technologii następuje bardzo szybko. Dostarczają one nowoczesne, korzystne rozwiązania, które oferują istotną poprawę jakości życia. Wszystko, co jest w stanie pomóc nam udoskonalić i monitorować stan zdrowia, jest ważnym krokiem w kierunku dłuższego i efektywniejszego życia i lepszych pakietów assistance.

Więcej

27/11/2018

EKUZ to nie globalne ułatwienie

Koniec roku to czas, w którym Polacy bardzo chętnie planują dalekie wyjazdy. Ameryka, Azja oraz Australia stały się ulubionymi kierunkami. Planując podróż należy pamiętać, że EKUZ nie działa poza Unią Europejską, a podczas wyjazdu mogą się nam przydarzyć nieprzewidziane sytuacje, których koszt w tych krajach może być ogromny.

Więcej