wróć do listy aktualności

05/09/2012

Fiat w solidnej asyście - Mondial Assistance podpisał umowę o współpracę z Grupą Fiat

Oferta Mondial Assistance okazała się najlepiej spełniać potrzeby Grupy Fiat, dla której opieka assistance stanowi ważną i cenioną przez klientów gałąź usług posprzedażnych. Umowa  jest efektem porozumienia centrali obydwu firm i obejmuje swoim zasięgiem 11 krajów europejskich, wśród których Polska stanowić będzie jeden z ważniejszych obszarów.  Fiat Auto Poland należy bowiem do największych zakładów produkcyjnych w Europie - dziennie z linii produkcyjnych zjeżdża ok. 1800 pojazdów.
 
Współpraca obejmuje wszystkie sprzedane nowe samochody wśród których znajdują się takie marki, jak Fiat, Abarth, Alfa Romeo, Lancia oraz Jeep. Opieka assistance dotyczy także samochodów z grupy Fiat Professional, których udział w rynku samochodów dostawczych wynosi ponad dwadzieścia trzy  procent. 
 
Grupa Fiat jest jedną z czołowych firm motoryzacyjnych i jednym z najważniejszych podmiotów na rynku motoryzacyjnym. Ogromnie cieszy nas fakt, że tak znaczący partner obdarzył nas zaufaniem i wybrał właśnie ofertę Mondial. Dzięki wieloletniemu, globalnemu doświadczeniu jesteśmy w stanie dostarczyć dedykowane rozwiązania, które w sposób kompleksowy spełniają oczekiwania naszych klientów, czego wyrazem jest umowa z Grupą Fiat - mówi Tomasz Frączek, prezes zarządu Mondial Assistance. 
 
Klienci Fiata  otrzymają dostęp do profesjonalnej obsługi assistance przez 2 lata od daty zakupu samochodu. Umowa z Mondial Assistance pozwoli im skorzystać z szerokiego wachlarza usług, od naprawy na miejscu lub holowania, dostarczenia samochodu zastępczego po pokrycie kosztów noclegu lub biletów lotniczych. Zakres terytorialny ochrony assistance dla klientów Grupy Fiat obejmuje kraje Unii Europejskiej i dotyczy awarii, wypadku, a także błędu kierowcy (np. zatrzaśnięcia kluczyków w aucie lub zatankowania niewłaściwego paliwa).
wróć do listy aktualności

Czytaj także

11/10/2018

Mondial Assistance wspiera na drodze kierowców korzystających z aplikacji Waze

Waze to jedna z największych społecznościowych aplikacji nawigacyjnych, której użytkownicy w czasie rzeczywistym informowani są o tym co dzieje się na drodze - o stłuczkach, wypadkach, korkach. Korzysta z niej ponad 22 miliony osób, w 20 krajach Europejskich.

Więcej

20/12/2018

Rozwiązania telemedyczne dostępne 24 godziny na dobę

Rozwój nowych technologii następuje bardzo szybko. Dostarczają one nowoczesne, korzystne rozwiązania, które oferują istotną poprawę jakości życia. Wszystko, co jest w stanie pomóc nam udoskonalić i monitorować stan zdrowia, jest ważnym krokiem w kierunku dłuższego i efektywniejszego życia i lepszych pakietów assistance.

Więcej

10/12/2018

Jazda pod nadzorem - OC dla narciarzy

Ubezpieczenie narciarskie daje nam to, czego nie daje standardowa polisa turystyczna. To dodatkowy wydatek rzędu od kilku do kilkunastu złotych za dzień, ale w porównaniu z ewentualnymi kosztami wyjazdu w przypadku wypadku kwoty te wydają się niskie. Polisa daje nam m.in. organizację pomocy medycznej, pokrycie kosztów w razie wypadku na stoku, transport ze stoku. Pokrywa też koszt akcji ratowniczej. Zawiera ubezpieczenie bagażu oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Więcej