wróć do listy aktualności

30/09/2019

Allianz Partners: przystąpiliśmy do wypłat za niezrealizowane wyjazdy w związku z niewypłacalnością BP Neckermann Polska

W poniedziałek 30 września Allianz Partners dokona pierwszych przelewów, zwracając klientom BP Neckermann Polska wpłacone środki za niewykorzystane wyjazdy. Oznacza to, że Ci klienci we wtorek 1 października będą mieli pieniądze na swoich kontach.

- Zdajemy sobie sprawę jak ważna jest sprawna i szybka pomoc, w związku z tym przez weekend intensywnie pracowaliśmy, aby klienci naszego partnera jak najmniej odczuli niewygodę związaną z jego niewypłacalnością i w miarę możliwości mieli szansę poszukać sobie nowej imprezy – mówi Tomasz Frączek, dyrektor polskiego oddziału Allianz Partners. Jednocześnie prosimy wszystkich o cierpliwość. Łączna liczba osób, która nie miała szans wyjechać na urlop z Neckermannem to ponad 19 tys. osób – dodaje Tomasz Frączek.

Ostatnie dni to dla pracowników Allianz Partners okres wytężonej pracy, również w weekend. W ciągu 3 dni odebrali oni ponad 3500 telefonów zarówno od klientów w kraju jak również za granicą.

Osoby przebywające za granicą mogą nadal skontaktować się z Centrum Operacyjnym pod czynnym całą dobę numerem telefonu: +48 22 522 29 00.

Dla osób, których wyjazd został odwołany dedykowany jest, czynny w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00, numer telefonu: +48 22 563 11 00 oraz adres e-mail: nm.odwolanie@allianz.com.

- Dla klientów, którzy zgłaszają do nas roszczenia, w związku z odwołaniem podróży, przygotowaliśmy specjalny on-linowy formularz. Każdy klient który do nas zadzwonił lub wysłał maila z dokumentami otrzymuje indywidualny link. Po otwarciu i wypełnieniu niezbędnych pól wystarczy wcisnąć klawisz ‘zapisz’ i formularz automatycznie przekazywany jest do Allianz Partners. Przyśpiesza to proces likwidacji szkód, a my możemy sprawniej dokonywać zwrotów – mówi Piotr Krawczyk, dyrektor pionu operacyjnego. Do dnia dzisiejszego do Polski wróciło już ponad 3000 osób. Wspólnie z Urzędem Marszałkowskim dokładamy starań, aby klienci przebywający obecnie za granicą mogli kontynuować swoje wakacje – dodaje Piotr Krawczyk.

Zgodnie z ustawą ubezpieczyciel ma 30 dnia na rozpatrzenie zgłoszenia oraz 30 kolejnych na wypłatę roszczenia.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

05/09/2018

Awarie Polaków podczas wakacji

W okresie wakacji, jak co roku, do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance z prośbą o pomoc zgłasza się kilkadziesiąt tysięcy osób. Jest to czas wytężonej pracy dla osób pracujących w firmach specjalizujących się w usługach assistance.

Więcej

04/12/2018

Akcje ratunkowe w górach za darmo tylko w Polsce

Przed nami długo oczekiwany sezon zimowych podróży. Planując wyjazd w góry na narty, snowboard lub piesze wycieczki należy pamiętać, że wykupienie ubezpieczenia dopasowanego do uprawianej przez nas aktywności jest niezbędne. Zagwarantuje nam pokrycie kosztów ewentualnego leczenia, koszt helikoptera ratunkowego i ambulansu, którym wrócimy do kraju.

Więcej

28/11/2018

Jak przygotować auto na zimę

Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.

Więcej