wróć do listy aktualności

13/03/2014

Allianz Global Assistance umacnia swoją obecność w Japonii poprzez utworzenie AGA Assistance Japan

Allianz Global Assistance informuje o utworzeniu AGA Assistance Japan Co. Ltd. w celu budowy i przyspieszenia rozwoju swojej działalności na japońskim rynku.

Podczas blisko dziesięcioletniej obecności w Japonii w formule spółki joint venture zawiązanej w proporcjach 50/50 z Tokio Marine, Allianz Global Assistance zdobył ustrukturyzowaną, profesjonalną wiedzę o japońskim rynku. Umożliwił przy tym Tokio Marine rozwinąć usługi assistance samochodowego odpowiadającego potrzebom wymagającego rynku.

Biorąc pod uwagę potencjał silnego wzrostu tradycyjnych usług Allianz Global Assistance na rynku motoryzacyjnym i związanym z podróżami oraz strategię Tokio Marine, partnerzy zdecydowali się zmienić strukturę współpracy, dopasowując ją do planów rozwoju każdego z nich w formule większej niezależności.

W ramach nowej organizacji od 1. kwietnia 2014 Allianz Global Assistance będzie w posiadaniu 80,1% udziałów Millea Mondial, który przekształci się w AGA Assistance Japan Co. Ltd. Tokio Marine zachowa 19,9% udziałów i stworzy firmę zajmującą się wszystkimi drogowymi i innymi usługami assistance. 

Jesteśmy aktualnie w punkcie zwrotnym naszego rozwoju w Japonii. Nasza działalność w tym kraju znacząco wzrosła w ubiegłym roku. Chcemy kontynuować tę trajektorię w celu osiągnięcia globalnego celu jakim jest 20% udział w Azji do 2015 roku. 9 lat jakie tu spędziliśmy do tej pory były bardzo pouczające i potwierdziły perspektywę silnego wzrostu naszych tradycyjnych produktów takich jak assistance drogowe i ubezpieczenia turystyczne, a także usług związanych ze zdrowiem i wsparciem w domu - powiedział Rémi Grenier, President and CEO of Allianz Global Assistance. 

wróć do listy aktualności

Czytaj także

27/11/2018

EKUZ to nie globalne ułatwienie

Koniec roku to czas, w którym Polacy bardzo chętnie planują dalekie wyjazdy. Ameryka, Azja oraz Australia stały się ulubionymi kierunkami. Planując podróż należy pamiętać, że EKUZ nie działa poza Unią Europejską, a podczas wyjazdu mogą się nam przydarzyć nieprzewidziane sytuacje, których koszt w tych krajach może być ogromny.

Więcej

28/11/2018

Jak przygotować auto na zimę

Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.

Więcej

11/10/2018

Mondial Assistance wspiera na drodze kierowców korzystających z aplikacji Waze

Waze to jedna z największych społecznościowych aplikacji nawigacyjnych, której użytkownicy w czasie rzeczywistym informowani są o tym co dzieje się na drodze - o stłuczkach, wypadkach, korkach. Korzysta z niej ponad 22 miliony osób, w 20 krajach Europejskich.

Więcej