wróć do listy aktualności

10/01/2011

Nowatorska oferta dedykowana producentom i dystrybutorom mebli

Mondial Assistance, międzynarodowy lider rynku assistance, zagospodarował rynkową niszę, przygotowując pakiety ubezpieczeniowe i pomocowe dla producentów oraz dystrybutorów mebli i artykułów wyposażenia wnętrz. Meble wraz z dopasowanym do nich ubezpieczeniem oraz pakietem pomocowym autorstwa Mondial Assistance, oferuje  już internetowy sklep Meubles. Propozycja Mondial Assistance to ewenement na rynku polskim i światowym – zarówno pod względem charakterystyki branży, jak i zakresu usług. 

Usługi pomocowe już na dobre zadomowiły się na polskim rynku. Do niedawna funkcjonowały jednak nisze, niezagospodarowane przez firmy assistance. Do tych obszarów należała właśnie branża meblarska – meble i produkty wyposażenia wnętrz nie były dotychczas wzbogacane o tego typu wartość dodaną. Oferta Mondial Assistance jest więc wyjątkowa – nie tylko na rynku polskim, ale i światowym. Po raz pierwszy producentom i dystrybutorom artykułów wyposażenia wnętrz zaoferowano możliwość dodania usług pomocowych do ich produktów. Absolutną nowością jest także wiele produktów z tej oferty, takich jak ubezpieczenie casco dla mebli. Polska jest ponadto jednym z pierwszych krajów, w którym wdrożona została oferta skierowaną do producentów i dystrybutorów artykułów wyposażenia wnętrz.

Fakt, iż Polska jest jednym z nielicznych na świecie krajów, gdzie dostępna jest taka oferta, nie powinien być zaskoczeniem, ponieważ rodzimy rynek assistance jest innowacyjny i dynamicznie się rozwija. Dodatkowym czynnikiem jest rosnąca świadomość Polaków, którzy coraz częściej postrzegają usługi pomocowe jako ważny element codziennego życia. O przygotowaniu oferty dla rynku meblowego, zadecydował także fakt, iż jest to jeden z sektorów gospodarki, który szczególnie odczuł skutki kryzysu ze względu na ograniczenie popytu w krajach Europy Zachodniej oraz rozmiar tego rynku w Polsce. Assistance to świetne narzędzie pomagające wielu firmom „zregenerować się” po okresie dekoniunktury. Pozwala bowiem na zwiększenie sprzedaży i osiągnięcie przewagi konkurencyjnej - mówi Agnieszka Walczak-Kuc, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Mondial Assistance.

Produkty opracowane przez Mondial Assistance zostały wdrożone przez wirtualny sklep meblowy Meubles. Wraz z każdym zakupionym meblem, klient otrzymuje za darmo przedłużoną gwarancję i dostęp do usług pomocowych. W przypadku pierwszego z produktów okres ubezpieczenia trwa 36 miesięcy i rozpoczyna się pierwszego dnia po upływie gwarancji producenta, a suma ubezpieczenia dla uszkodzonego mebla każdorazowo jest równa cenie detalicznej sprzętu. Aby rozpocząć procedurę odszkodowawczą wystarczy skontaktować się z Centrum Operacyjnym Mondial Assistance. Natomiast pakiet pomocowy dołączany do artykułów meblarskich obejmuje kompleksowe usługi z zakresu home assistance, czyli pomocy w domu. Klient może korzystać z usług specjalistów przez rok od daty sprzedaży mebla. Usługi te zawierają interwencje domowe hydraulika, elektryka, dekarza, ślusarza czy szklarza oraz pomoc specjalistów RTV/AGD i technika PC. Pakietem objęte są również takie elementy jak transport ocalałego mienia, zakwaterowanie ubezpieczonego w hotelu oraz udzielanie kompleksowych informacji o usługodawcach.

Nasza firma funkcjonuje na rynku od blisko ćwierć wieku. W tym czasie budowaliśmy zaufanie naszych klientów, dostarczając im produkty z najwyższej klasy materiałów, będące gwarancją doskonałej jakości. Mamy długoletnią praktykę w projektowaniu udogodnień i rozwiązań ułatwiających użytkowanie mebli. Od dawna naszym klientom gwarantujemy na przykład możliwość bezproblemowego zwrotu zakupionego mebla, jeżeli nie spełnia on choćby jednego kryterium jakościowego i funkcjonalnego. Dzięki nawiązaniu współpracy z Mondial Assistance, nasza oferta stała się jeszcze pełniejsza, a klienci zyskują wiele dodatkowych korzyści ułatwiających codzienne życie – mówi Joanna Ciesielczyk z firmy Meubles.

Współpraca Mondial Assistance z internetowym sklepem meblowym Meubles rusza z początkiem stycznia 2011.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

27/11/2018

EKUZ to nie globalne ułatwienie

Koniec roku to czas, w którym Polacy bardzo chętnie planują dalekie wyjazdy. Ameryka, Azja oraz Australia stały się ulubionymi kierunkami. Planując podróż należy pamiętać, że EKUZ nie działa poza Unią Europejską, a podczas wyjazdu mogą się nam przydarzyć nieprzewidziane sytuacje, których koszt w tych krajach może być ogromny.

Więcej

28/11/2018

Jak przygotować auto na zimę

Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.

Więcej

10/12/2018

Jazda pod nadzorem - OC dla narciarzy

Ubezpieczenie narciarskie daje nam to, czego nie daje standardowa polisa turystyczna. To dodatkowy wydatek rzędu od kilku do kilkunastu złotych za dzień, ale w porównaniu z ewentualnymi kosztami wyjazdu w przypadku wypadku kwoty te wydają się niskie. Polisa daje nam m.in. organizację pomocy medycznej, pokrycie kosztów w razie wypadku na stoku, transport ze stoku. Pokrywa też koszt akcji ratowniczej. Zawiera ubezpieczenie bagażu oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Więcej