wróć do listy aktualności

01/04/2020

Mondial Assistance wspiera akcję #zostanwdomu. Ruszyła bezpłatna platforma z poradami lifestylowymi

Porady dietetyczki, treningi, pomysły na zabawy z dziećmi i rekomendacje książkowe – to niektóre kategorie prezentowane na nowej platformie DzialamyZdalnie.pl. Wszystko w formie krótkich i ciekawych filmów, zebranych w jednym miejscu. Uruchomiony w piątek 27 marca przez Mondial Assistance serwis z poradami lifestylowymi ma służyć jako inspiracja dla osób, które wzorowo stosują się do zaleceń rządu i w czasie epidemii zostają w domu.

Wielu z nas, którzy dla bezpieczeństwa swojego i innych, zostają i pracują w domach, szuka w internecie sposobów na nudę i atrakcyjne spędzenie wolnego czasu. My zebraliśmy pomysły z różnych dziedzin i przekazujemy je jako inspiracje w formie wideo – najbardziej atrakcyjnej dla odbiorcy. Widzimy, że zapotrzebowanie na tego typu treści jest ogromne, szczególnie w ostatnich dniach, kiedy zaczął obowiązywać zakaz przemieszczania się – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.

W dziale Dieta dostępne są porady dotyczące zdrowego gotowania i potraw, które wzmacniają naszą odporność, co jest szczególnie istotne w czasie zwiększonego ryzyka zachorowania. W dziale Fitness użytkownicy znajdą przykładowe plany treningowe, które łatwo wykonać w domu, nawet jeśli nie mamy odpowiedniego sprzętu. Dla tych, którzy chcieliby zachęcić do ruchu swoje dzieci, przygotowano przykładowe lekcje różnych stylów tańca. Z kolei w dziale Uroda znajdują się porady dotyczące tajników makijażu.

Użytkownicy serwisu znajdą w nim również coś dla rozrywki umysłowej – można obejrzeć rekomendacje ciekawych książek i poznać gry planszowe dla tych najmłodszych i trochę starszych.

Platforma powstała w ciągu ostatnich kilku dni.

To nasza odpowiedź na lawinę zapytań spływających od naszych partnerów biznesowych, którzy szukali tego typu produktu. Teraz dostaną od nas specjalne kody dostępu do platformy, które będą mogli dystrybuować wśród swoich klientów, czyli posiadaczy różnego typu produktów ubezpieczeniowych i bankowych – mówi Piotr Ruszowski.

Jak zapewnia, treści dostępne na platformie będą stale rozwijane i uzupełniane, bo kolejne materiały już są opracowywane. Twórcy serwisu nie martwią się o brak zainteresowania również po zakończeniu sytuacji kryzysowej związanej z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2.

Planujemy długofalowy rozwój tego produktu. Chcemy zbudować prężnie działającą platformę, nie tylko na czas kryzysu – zapewnia Piotr Ruszowski.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

20/12/2018

Rozwiązania telemedyczne dostępne 24 godziny na dobę

Rozwój nowych technologii następuje bardzo szybko. Dostarczają one nowoczesne, korzystne rozwiązania, które oferują istotną poprawę jakości życia. Wszystko, co jest w stanie pomóc nam udoskonalić i monitorować stan zdrowia, jest ważnym krokiem w kierunku dłuższego i efektywniejszego życia i lepszych pakietów assistance.

Więcej

11/10/2018

Mondial Assistance wspiera na drodze kierowców korzystających z aplikacji Waze

Waze to jedna z największych społecznościowych aplikacji nawigacyjnych, której użytkownicy w czasie rzeczywistym informowani są o tym co dzieje się na drodze - o stłuczkach, wypadkach, korkach. Korzysta z niej ponad 22 miliony osób, w 20 krajach Europejskich.

Więcej

10/12/2018

Jazda pod nadzorem - OC dla narciarzy

Ubezpieczenie narciarskie daje nam to, czego nie daje standardowa polisa turystyczna. To dodatkowy wydatek rzędu od kilku do kilkunastu złotych za dzień, ale w porównaniu z ewentualnymi kosztami wyjazdu w przypadku wypadku kwoty te wydają się niskie. Polisa daje nam m.in. organizację pomocy medycznej, pokrycie kosztów w razie wypadku na stoku, transport ze stoku. Pokrywa też koszt akcji ratowniczej. Zawiera ubezpieczenie bagażu oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Więcej